wtorek, 1 listopada 2011

Wystawa Modelarska Lublin


Ciąg dalszy VI Lubelskiego Spotkania Modelarskiego. Tym razem przedstawiam kilka zdjęć modeli biorących udział w wystawie.

Dopiero kiedy przeglądałem zdjęcia uderzyło mnie to, że nie zrobiłem żadnego zdjęcia czołgu czy innemu ciężkiemu pojazdu gąsiennicowegu. No cóż, zawsze bardziej interesowały mnie samoloty a ostatnio samochody bojowe. Mało profesjonalne? Prawda, ale przecież to nie relacja reporterska tylko mój skromny punkt widzenia. Zatem koniec z dysputami. Zapraszam do oglądania!
























1 komentarz:

  1. Wystawa super, podziwiam tworcow za cierpliwosc.

    Czytalam, ze co niektorzy zgarneli sporo nagrod :-)

    Przypomnialo mi sie ze kiedys tez sklejalam samoloty ale to moze dlatego, ze w rodzinnym miescie innych zabawek nie bylo ;-)

    pozdrawiamy AM

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...